lørdag den 29. september 2007

Elefantturen

Lørdag d. 22/9
Dette kommer lidt sent, men har simpelhen ikke haft tid!!
Blev vi hentet af en guite, som først kørte os ud til en slags mini zoo. Der var både Bjørne, en slange som Daniel, mor og far havde om sig. Jeg turte ikke, den var nemlig rigtig stort. Vi se også strusser og mange andre dyr.









Da vi havde set det, kørte vi vidre. Så kom vi til et sted hvor der var et lille muserum om elefanter, hvor vi bagefter blev sat ind i et rum, hvor vi skulle se en film om vilde elefanter, som blev hjulpet til at få et bedre liv, fordi de endten er blevet udstødt fra deres flok eller er syge. For det sted vi var henne hjalp elefanterne. Bagefter havde vores guite betilt frokost til os. (BILLEDE)det var nudler, ADDD!! Det smagte som regneorme.Har stadig følesen i munden hver gang jeg tænker på det.











Da vi havde spist den LÆKRE frokost, skulle vi hen og fodre elefanterne med frugt, og derefter kunne man ride på dem. Det gjorde jeg også, jeg red sammen med mor, Daniel red med far. Så skulle vi ride på dem ude i vandet. Der red vi sammen alle fire. Elefanten red ud i vandet og lige pludselig smed den os i vandet. Det var bare så fedet B-) Så var vi våde. Da vi havde fået tørt tøj på, skulle vi hjem. Mega feed tur !!

Håber i alle har det super, fordi vi har det MEGA feedt.
Michelle , Ja det er mig der har skrevet det;)

Ingen kommentarer: