onsdag den 17. oktober 2007

Op langs østkysten

Torsdag d 11. Okt
Kørte vi videre til Pacific Prams lidt syd for Forster. Her camperede vi lige over for Elisabeth bech, Som endvider var omgivet at 7 mils beach, samt en mere som jeg har glemt navnet på. Men endnu et meget smukt sted. Flotte brede hvide strande, med dejligt vand og små og store bøjler. Michelle og Daniel surfede også har, men oplevelsen var ikke lige så god som de første gange pga. at bølgerne var utrolige store og de havde problemer med at kæmpe sig igennem dem. Danile måtte opgive efter 1 time. De var begge meget trætte bagefter, så det blev til lidt rå hygge på campingpladsen bagefter. Campingpladsen var ikke så stor og vi lå meget tætte. Ingen luksus og lidt snusset. Karl og jeg får også tid til at løbe lidt. Da vi kom hjem til campingpladsen efter en af vores turer, blev vi mødt af en kængurer som græssede i udkanten af campingpladsen. Daniel måtte lige ned og se den efterfølgende.


Når vi kører fra den ene campingplads til den anden, har vi gjort det således at Karl og jeg har stået om kl. ca. 6.00. Så har vi kørt ca. 2 - 3 timer inden børnene vågner, hvor vi så tager en pause på en rasteplads og får morgenmad. Herefter køre vi videre til vores bestemmelsested. Hvor vi ca. ankommer ved middagstid.

Lørdag d. 13 Okt.
Kørte vi fra Narrabeen op til en dejlig by der hedder Woolgoolga. Campingpladsen lå helt ned til vandet. Hvor vi lå med en pragtfuld udsigt over vandet fra autocamperen. En fantastisk bugt med flot sand og bølger. Her var vi et par dage hvor vi gik nogle turer ved vandet, badende i bølgerne (udentagen mig, jeg har ikke haft mod til at springe i det kolde vande endnu), Karl og børnene prøver at overbevise mig om at det er dejligt når først jeg kommer under…….jeg er ikke overbevidst endnu. Ellers er det svært at sige hvad dagenen går med, for de flyver afsted. Vi står tidligt op ca. kl. 7.00, så skal der spises, måske kører vi til et nyt sted, så skal der handles ind, vaskes tøj osv., men vi hygger virkelig med hinanden og nyder at være fælles om alle dagligdagens opgaver.


Karl og Daniel leger i bølgerne på Woolgoolga strand, med et bodyboard.







Ingen kommentarer: