tirsdag den 20. november 2007

De sprang s... Bungy jumping!

Bungy jumping
Lørdag d. 17. Nov. Sov vi længe. Far og Daniel hentede rundstykker, hvilket ikke er sket særlig tit, så det var morgenens højdepunkt. Formiddagen var rolig, vi hyggede ude for camperen i det gode vejr. Solen skinnede fra en skyfri himmel og vi så masser at paraglider i luften. Det blev også til lidt lektier.

Far smurte nogle sandwich til frokost. Derefter gik vi en tur ned i byen, på posthuset for at købe en kasse til at sende lidt hjem i.
Derefter gik vi hen til gondol liften og kørte op til skyline igen. I skyline skulle Far og mig prøve ” byngy jump”. Byngy jump er som at spinge ud i ingen ting, du står på et slags platform over 134 meter over jorden. Vi fik en sele på med et elastik på, som stopper dig lige før du rammer jorden, ej, det er et godt stykke før du rammer jorden.Så sprang vi ellers ud i ingen ting, som jeg skrev før ;) J Jeg kan godt sige jer, det er pisse sygt, jeg skreg bare mega meget, det samme med far. Det var virkelig grænseoverskridene for os begge – en syg fornemmelse, som jeg aldrig har oplevet før.

Første billed tager Michelle springet ud i ingenting.
Andet billed bliver Michelle hejst op og sidste bliver far hejst op.
Men bagefter er jeg lidt stolt over at jeg ture gøre det.
Michelle

Ingen kommentarer: