torsdag den 1. november 2007

Wet´n Wild

Fredag d. 19 Okt.
Var vi i Wet’n Wild. Wet’n wild er et KÆMPE udendørs vandland, med mega mange rutchebaner. Vi startede med at prøve en hvid ruchebane, hvor vi alle fire kunne side sammen på samme tid, vi sad i en rund ring, som kørte ned ad rutchebanen, ” vandet var koldt i starte ” men det var helt vildt sjov.

Rutchebanen hvor vi kørte om kap!

Bagefter prøvede vi en anden rutchebane, hvor vi kørte om kap ( mor vandt ), vi kørte om kamp nok 3 gange. Derefter gik vi over til en anden rutchebane, som er formet som en tragt. Daniel turte ikke at prøve den, så mig og mor prøvede den alene. Vi blev sendt af sted i en fire mands ring (som vi selv måtte slæbe op…phy ha) og vi troede den ikke var så vild. Lige pludselig gik det fuldstændig lige ned og mig og mor skreg bare mega meget, og jeg sad med ryggen til ;) da vi havde prøvet den gik mig og mor over til Daniel og far, som sad i nogle stor baderinge og flød rundt i noget varmt vand. Mig og mor gik ned til dem og prøvede den sammen med dem, meget hyggeligt.


Rutchebanen med tragten og Karl der slæber baderingen!
Efter det tog mig, far og Daniel den store rutchebane som var formet som en tragt igen. Derefter var Daniel og mig i en stor pool med bølger. Vi prøvede en masse ting og hyggede os dagen lang. Da vi skulle hjem fik Daniel og mig en dejlig is og Daniel fik lavet en tatoo J…..en af dem for sjovt!
Skrevet af mig den super brune michelle …

Ingen kommentarer: