lørdag den 3. november 2007

E-mail

Hej alle jer derhjemme i DK!
Lige en varm hilsen fra New Zealand fra os alle 4, vi har det super godt og håber det samme hjemme hos jer.

Vi vil gerne sige mange gange tak til alle jer som her sendt os søde mails gennem vores rejse. Det er bare super dejligt at høre liv hjemmefra når vi er så langt væk.

Vi har bare problemer med at få svaret jer tilbage. Vores system hernede og mulighederne op internet opkobling er for dårlige. Jeg har endda prøvet at skrive beskederne i words, så de var lige til at kopier over i mailen når jeg først er på internettet - men, ak! Jeg bruger en sted imellem 20 til 30 min. bare på at komme på og derefter drille systemet mig til jeg ikke gider mere. Derfor vil jeg/vi gernes sige til alle jer som måske sidder og venter på liv, at i må følge os på blokken og når vi kommer hjem skal I nok høre mere detalieret om turen.

Vores tid er desværre for kostbar, for vi skal snart hjem.....SUK!

De varmeste hilsner fra 4 brune, afslappede og glade Danskere!

1 kommentar:

Flemming sagde ...

hej Ibsens

Rart igen at høre fra jeg, jeg synes der var en lang pause uden meldinger. Håber I har fået købt et nyt kamera, et billigt er bedre end ingen. Indendørs fodbold er igang, og vi bliver 15 når Daniel kommer hjem.
God tur fortsat!